-->

11/18/2016

the red nose reindeer

13 comments:

  1. Fajny pomysł :) Zastanowię się nad wzięciem udziału a tym czasem obserwuje i mam nadzieję ,że również wpadniesz i zaobserwujesz mojego bloga :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jeny jaki super klimat jest na tych zdjęć i już Cie uwielbiam za tą kurtkę ! <3

    Wspólna obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    ReplyDelete
  3. Bożze Narodzenie, ta czerwień kurtki bardzo mi się kojarzy ze Świętami, jest super :)
    mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie, zachęcam do wspólnej obserwacji :)
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super pomysł z tym konkursem :) Świetna kurtka a zdjęcia nadają taki fajny klimat :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  5. Fajna ta kurtka :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Awesome outfit, you look amazing *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  7. Fajny pomysł na te świąteczne kartki :) to miłe <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo spodobała mi sie ta kurtka jak i jej kolor! ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  9. Ciekawy pomysł, życzę wszystkim powodzenia.
    Mnie osobiście, urzekła ta kurtka.

    emiliamitchell.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. troszkę zabawnie ta kurtka wygląda :D ale na zdjęciach fajnie to wygląda :)
    szyman.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. This helps soften the pores and skin and make it extra supple and can also save you premature skin ageing, the arrival of wrinkles and quality lines. For those who have oily skin, use a moisturizer that isn't always oil-based totally.http://guidemesupplements.com/dermessence/

    ReplyDelete
  12. piękne klimatyczne zdjęcia

    ReplyDelete

Followers