-->

6/15/2016

The sun is setting...

11 comments:

  1. Piękne miejsce! Zazdroszczę ciszy i spokoju :)

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia! Piękna pogoda za oknem aż nie chce się siedzieć w domu!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  3. Zachody słońca za każdym razem kojarzą mi się z Małym Księciem. Ja również je uwielbiam. :) Mam nadzieję, że faktycznie dobrze Ci poszło! Trzymam za Ciebie kciuki i obyć była zadowolona. :) O tak, już niedługo wakacje!Świetne zdjęcia, genialne miejsce do sesji. :) Arleta

    ReplyDelete
  4. UWIELBIAM ZACHODY SŁOŃCA <3333333333
    lecz nigdy ich nie uwieczniłam na fotografii
    jesteś moją inspiracją<3
    zapraszam również do mnie http://ihavehopeof.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna stylizacja i świetna bluzeczka ^^ Zdjęcia są pięknie wykonane, a te widoki mnie zachwyciły *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zachody słońca to coś tak pięknego, że tego chyba nawet nie da się opisać!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  7. Świetne miejsce, zazdroszczę! :)
    unpredictabble.blogspot.com

    ReplyDelete

Followers