-->

1/22/2016

WISH LIST // Banggood.com

15 comments:

  1. Ten power bank wygląd świetnie! Muszę zajrzeć na tę stronę :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Gratuluję współpracy !
    1. 49,72 zł
    3. 7,84 zl
    6. 19,03 zl
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. Serdecznie gratuluje. Poklikalam wszedzie.

    Scarf £8 61
    Blouse £8.61
    Power bank £1.36
    Case £2.79
    Spiral skicer £3.58
    Cupcakes £3.29

    ♥♥♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Lubię firmy, gdzie oprócz ubrań dostępne są ciekawe gadżety:)
    Poklikałam, powodzenia ze współpracą kochana:)
    power bank-7,84 ZŁ
    cupcake cups-19,03 ZŁ
    case-16,13 zł

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  6. Super że będziesz współpracować z tą firmą!
    Oczywiście poklikałam
    ten szal w kratkę - 49.72 zł
    bluzka czarna - 49.72
    case- 16.13
    Bardzo będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz!
    mela-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zapowiada sie ciekawy asortyment.
    Musze popatrzec wiecej co oferuje ten sklep.

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jaki śmieszny power bank :D Typowo dla mnie hahah :D

    http://saynika.blogspot.com/ -zapraszam :)

    ReplyDelete
  9. Fajne rzeczy, aż poklikałam :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Gratuluję współpracy! Widzę, że mają ciekawe rzeczy, na pewno uda ci się zgarnąć jakiś z nich ;) Te powerbanki są cudowne sama chciałabym taki mieć. Oczywiście poklikałam :*
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: http://my----reality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Trzymam kciuki, żeby Twoja współpraca z tą firmą była owocna! Słyszałam ostatnio o banggood, wydaje się to być naprawdę fajna strona. Poklikałam oczywiście w linki :) Trzy ceny: 1.89$, 3.89$, 4.59$ (wzięłam losowe).


    Moglibyście kliknąć w dwa linki w tym poście? Z góry dziękuję!
    http://emiemaila.blogspot.com/2016/01/all-white.html

    ReplyDelete
  12. grauluję współpracy!

    1. 50.17
    2. 50.17
    3. 7.91
    4. 16.28
    5. 20.88
    6. 19.21

    mynameistussy.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  13. Gratuluję współpracy, będę wpadać częściej

    ReplyDelete
  14. świetne rzeczy, podoba mi się bluzka :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    ReplyDelete

Followers